Sırt ağrısı geçmedi zaten. Bende de önce sıcak bastı sonra üşümeye başladım bir baktım grip olmuşum, peşinden tekrar sıcak bastı hopppp bir baktım adet oluyorum (9 ay sonra). Hepsi bir arada beni maf etti.Ben de sezaryen doğum yaptım. Ve sıcak basmalar devam ediyor.