c-enfal Eda6714 benim eşimde asker maalesef en kötü yanı bizi bırakıp gitmek zorunda olmaları o giderse bizde çok kötü oluruz ama her şeye rağmen o evlat meyvesini bize rabbim veriyor nasip ettiriyor ya çok güzel bir duygu
Eda6714 c-enfal evet maalesef zaman çok hızlı geçsin kavuşalım bir an önce istiyorum çocuklarım içinde zor benim içinde
c-enfal ikiprensannesi53_ sağlıklı hayırlı uzun ömürlü bir şekilde yaşasın bütün yavrularımız inşallah 🙏🏻 bende düşünüyorum yapmayı
aselliyam23 beyzzsenturkk_ kızın da küçükmüş yani düşüncene hayran kaldım benim kızım 2.5 yaşında asla cesaretim yok çok zor ya düzene girmedik hala biz 🙈
beyzzsenturkk_ aselliyam23 atak ve diş dönemleri hariç cok sakin sevecen sıcakkanlı zorlamayan bi cocuktu o yüzdendir belkide bu hevesim gaz sancısını bile en minimum düzeyde yasadık belkide ben hissetmedim 😂
bebitonunannesi_ c-enfal arada bana bile geliyor ikinci çpcuk.Büyük konuşmim düşünmüyorum ama ya belki de hiç yapmam az ihtimalle
1bocek2017bircicek2023 c-enfal oğlum şuanda 3 yaş 3 aylık 40 günlük bebeğim var. Bu konuda ilk çocuğun gelişimi çok önemli acıkınca acıktım diyor yada kendini her türlü ifade ettiği halde zorlukları var. Birde destekçiniz olmayacak ise kendinizi çok yipranirsiniz
c-enfal 1bocek2017bircicek2023 doğru söylüyorsun kaynanam var sağ olsun her türlü yardımcı oluyor zaten
aselliyam23 beyzzsenturkk_ ne güzel ya umarım bizde biran önce düzene gireriz 🙈 Rabbim sizede hayırlı zamanda tekrar yaşatsın bu duyguyu🌸
Eylul301023 c-enfal en güzeli arka arkaya olması biraz zorlukları olur elbet ama beraber buyurler oğlum 2 bucuk aylık hic korunmadim ameliyattan sonra inşallah bir an önce 2.de olur çok istiyorum 🤲
1bocek2017bircicek2023 Eylul301023 bence buda resmen ilk çocuğun hakkına girmek size en çok ihtiyaç duyduğu zamanda kardeşi olacak ve ikiye bölünmek öyle göründüğü kadar kolay değil
Eylul301023 1bocek2017bircicek2023 hakkına girmek mi bence acayip alakasiz bir yorum ne alaka yetebilcegimi düşünüyorum ki istiyorum eşimde gayet yardımcı olduğu için benim açımdan hic bir sıkıntı yok ikiz olanlar napiyor o zaman