Ben en çok şeyi merak ediyorum,mesela ben tek başıma bakıyorum,çok yoruluyorum..biraz yıpratııcı bi süreç çok şükür iyi ki var evladım🙏 hani zor bi süreç ya iğne ile kuyu kazmak der eskiler cidden öyle 2.çocuk düşüncesi nasıl akla geliyor, zor olmaz mı