shrhyt Cinarinannesi23 ise baslicam cesaret edemiyorum uykusuzluktan. Gerçekten Allah yardımcınız olsun
shrhyt Bugleminannesi28 ne güzel maşallah kuzuma. Bence acı eşiği yüksek!! Mesela asi yapılınca ağlar mi
shrhyt tultanhanim hepsini denedim. Doktora gittim 2 laf kafama yattı. Huyu budur ve aci eşiği düşüktür..
tultanhanim shrhyt yani bende ikna oldum açıkçası her bebeğin huyu değişik Benimkide koca kız koltuklara tırmanıyor beşiğinden bizim yatağa geçmeye çalışıyor istese ışık hızıyla koşuyor ama yok ille benim kucağımda olacak kucak delisi
shrhyt Bugleminannesi28 acı eşiği yüksek ozaman. Mesela biz sunnet yaptırdık ağlayarak bayildi çevrem de yapılanlardan ilk cis harici anlamadılar