shrhyt 1 yaşına kadar 8 dis çıkaran bebekler icin, anneler ay ben cok bittim. Sürekli vız vız ve uykusuz sizlerde öyle misiniz
beyzzsenturkk_ shrhyt 8. dişimiz patlamak üzere.. inanın 6. ay ayrılık kaygısı ilk dişi 8-10 ay atağı aralarda her ay diş çıkartması derken gerçekten allah büyük sabır vermiş çok zordu..
Cinarinannesi23 shrhyt benim bebeğim 1 yaşında daha 3 dişi var o 3 dişini cikarttigi zaman zorlanmadim şuan diş çıkarıyor beni mafetti çalışıyorum bide 1 saatlik uykuyla işe gidiyorum eve gelince de uyuyamıyorum. Dengem falan kalmadı öyle huysuz mızmız geceleri sürekli ağlıyor kalkıyor sabahlara kadar uyumuyor. Bu dönem inşallah bir an önce geçer
Ozgemre 2 yaşında oldu şuan ama 5 aylıkken diş çıkarmaya başlamıştı ilk 1 sene nasıl zor geçti anlatamam bizim 1,5 yaşın da 16 tane dişimiz vardı 😂 Allah yardımxınız olsun bebeğinize de rabbim şifa versin kolay atlatsın 🤲
Sese Gerçekten verdiğim bütün emekler helali hoş olsun yavruma. Bin kere daha dünyaya gelsem yine onun annesi olmayı isterdim ama çok yoruldum kızlar kafayı yiycem bitmiyor. Dişi bitiyor atağı başlıyor atağı bitiyor hastalığı başlıyor valla şaşırdım kaldım. Yoruldum 5 gün önce influenza attık sanırım babamızdan kaptık yine başladı ağlamalar bana tokat atmalar ısırmaya çalışmalar. Ben 11. Ayda bittim artık saçlarım bembeyaz oldu yemin ederim :(((
shrhyt Sese walla sonuna kadar bensin. Bittim 11. Aya girdim ama 11 sene gibi.. hergun sanki maraton koşuyorum
Y6_ 17 aylık oğlum 8 dişi geçtim şimdi + 4 azı geliyor birde hasta gece uyanmalar arttı Bn hortlak gbi geziyorum gündüz de aksine uyuyamıyor
tultanhanim 2 gün sonra 16 aylık olacak inşallah ilk dişini 8 aylıkken çıkardı yaşında 8 dişi vardı şuan 16 tane artık biraz ara versin istiyorım dişe çünkü hem kendisi çok zorlanıyor hem ben bittim azı dişleri çok zorladı yavrumu
Sese shrhyt eşim bugün mesaj atmış kızımız olurmu diyor. Yol yapıyor bana güya engelledim valla. kafa kalmadı bende yemin ediyorum şikayet ettiğim için değil ama sanki bakamıyorum iyi bir anne olamıyorum gibi geliyor bana. Ben birine bakamazken ikinci asla Allah’a büyük konuşmayayım yinede
tultanhanim shrhyt ablam biran evvel çıkar bitirir dişlerini çabuk rahatlarsın diyor ama yaşarken çok zor oluyor hem anneye hem bebeğe 16 aydır tek başına bakıyorum Allah eşimden razı olsun ev işlerine destek olur elinden geldiğince yoksa hepten biterdim Grip olduk doktor 4 saatte bir calpol ver dedi azıların 2 si ve üst köpek dişleri o döneme geldi biraz daha rahattı
Hilal555 Bugleminannesi28 bizim de öyle kızım tam 13 aylık ve 12. Dışı çıkıyor yeni yeni rahatsızlıklar olmaya başladı onun dışında hiç anlamadık
shrhyt Bugleminannesi28 ne güzel maşallah kuzuma. Bence acı eşiği yüksek!! Mesela asi yapılınca ağlar mi
shrhyt Sese yok ya Allah hepimizin bebeğine sağlık versin. 2. Yi de isteyene. Bana mars kadar uzak.. hayatım yok. 24 saatim aynı.
shrhyt Cinarinannesi23 ise baslicam cesaret edemiyorum uykusuzluktan. Gerçekten Allah yardımcınız olsun