poyrazarelinannesi ebrusalihhh Türkiye’de en yaygın 2 tür olduğu için bu ikisi öneriliyor. En doğrusu risk almadan her ikisini de alıp yaptırmak.
iincikoc poyrazarelinannesi bizim doktorumuzda 3. 5. ve 13 ayda yapmamızı önerdi ikisini birden. Kisiden kisiye değisir ama yan etkisi çok oldu mu sizde
churchil Bet25 evet ağızdandı. Kızımda pek yan etki yapmadı ya genel olarak aşılar hiç etkilemedi diyebilirim. Ateş yapar mı ki dedik ama yapmadı şükür. Rota bazılarında ishal yapabiliyomuş öyle görmüştüm
Umay-gmz cakmaalice dün olduk rota ve menenjit , menenjiti iki tane yaptılar sağ ve sol bacak çocupum inliyor uyudu ama ben uyuyamıyorum acaba yanlış mı yaptılar iki tane sabah doktoru arayacağım , yani bugün 3 aşı oldu
Umay-gmz poyrazarelinannesi aynı gün mü yaptılar ikisinide bizde dün olduk hem menenjitleri hem rotayı aynı gün yaptı
poyrazarelinannesi Umay-gmz menenjitleri aynı gün yaptılar her bacağa bir tane. Aynı ayda yapılacaksa aynı gün yapılması daha mantıklı, her seferinde ateş ve huysuzluk yapıyor çünkü.
poyrazarelinannesi Umay-gmz rotayı biz 2 ve 4 te yaptırdık, menenjiti 3 ve 5 te. Doktorumuz öyle önermişti.
Umay-gmz poyrazarelinannesi Dün iki tane ağır geldi die korktum ama bugün iyi şükür , az bişey huysuzluk var ateş inleme filan kalmadı
poyrazarelinannesi Umay-gmz ilk gece biraz zor geçiyor sonra atlatıyorlar minnoşlar, şifa olsun hepsine ❤️
rumy007 Bet25 3. Ayda devletin yaptığı yok ama doktorumuz menenjit 3 ayda yapalım biraz ağır bi asi o ayda başka asi yok dedi menenjit yaptiricaz