Umay-gmz cakmaalice dün olduk rota ve menenjit , menenjiti iki tane yaptılar sağ ve sol bacak çocupum inliyor uyudu ama ben uyuyamıyorum acaba yanlış mı yaptılar iki tane sabah doktoru arayacağım , yani bugün 3 aşı oldu
churchil Bet25 evet ağızdandı. Kızımda pek yan etki yapmadı ya genel olarak aşılar hiç etkilemedi diyebilirim. Ateş yapar mı ki dedik ama yapmadı şükür. Rota bazılarında ishal yapabiliyomuş öyle görmüştüm
cakmaalice Bet25 evet, tanesi 1300 lira gibi bir seydi. Ama menenjit gercekten sakinilmasi gereken bir hastalik. Hele ki cocuklukta. Benim fakultede 12 yasinda menenjit gecirdigi icin kör olan bir arkadasim vardi. Riske atmamak lazim diye dusunuyorum.
Suudeee Bet25 rotavirüs aşısı yaptık bugün o da isteğe bağlı diye biliyorum yaptırmayabilirsiniz. Aile hekimimiz önerdiği için yaptırdım ben
poyrazarelinannesi 3.ay boş olduğu için ücretli aşılardan meningokok aşılarını yaptırdık biz. Nimenrix ve boxeroydu sanırım. 5. Ayda da 2.dozlarını yaptıracağız.
iincikoc poyrazarelinannesi bizim doktorumuzda 3. 5. ve 13 ayda yapmamızı önerdi ikisini birden. Kisiden kisiye değisir ama yan etkisi çok oldu mu sizde
Umay-gmz poyrazarelinannesi aynı gün mü yaptılar ikisinide bizde dün olduk hem menenjitleri hem rotayı aynı gün yaptı
poyrazarelinannesi ebrusalihhh Türkiye’de en yaygın 2 tür olduğu için bu ikisi öneriliyor. En doğrusu risk almadan her ikisini de alıp yaptırmak.