pozitifanne06 merhaba, sabah 10 da aşıyı olduk akşam 6 gibi huysuzlandı ağlamaya başladı bi yarım saat oyaladım ama ağlaması durmayınca bir çay kaşığı calpol verdim çok hızlı etki etti sakinleşti. Geceye kadar ateşi olmadı gece 3 gibi ateşini ölçtüğümde 37.5 tu üstünü ince yatırmıştım ayak altlarını yüzünü boynunu ensesini koltuk altını ılık suyla sildim yarım saat bekledim ateşi düşmemişti bunun üzerine bir çay kaşığı calpol tekrar verdim yarım saat sonra ateşi düşmeye başladı. Ertesi günde bir şeyi kalmadı sadece kolunu bir kaç gün rahat oynatamadı o kadar. Yinede korktuğum gibi olmadı çok şükür hafif atlattık.