Hanımlar yarın bebeğim 2. Ay aşılarını olacak, biraz endişeliyim Neyle karşılaşacağımı bilmiyorum ilk bebeğim. Gitmeden ateş düşürücü içir diyenler var doktor gitmeden içirme dedi ne yapacağımı bilemedim, Tavsiye edeceğiniz şeyler varsa yazabilir misiniz🙏