Cansumeryem sizi o kadar iyi anlıyorum ki . Çok endişeliydim ta ki doktorum unut yok sarılık benim kızımın 4 ay sürdü dedigi an rahatladım sonra geçti zaten . Siz gerekli tahlilleri elbet yaptırın ve çok emzirin Allah’ın izniyle geçer geçecektir , saglıkla büyütün ☺️