Yassos yaa evet bizimde aynen böyle oldu değeri 19 çıktı yatırdık ışık için. Onu orda bırakıp gidicez sandım ne çok ağladım ben onu burda bırakıp gitmem diye.özeldi hastane allahtan cihazı odaya getiriyorlarmış bi gece kaldık sabaha kadar ışık aldı Düştü değeri. Dr tekrar hafif yükselebilir ama emdikçe geçer dedi mama takviyesi yapıyorduk o sırada zaten geçti şükür mamayı kestim anne sütü almaya başladı.