_merva46 çok rahat yaparsınız bence bende okuyorum şuanda açıktan ve 1 aylık oğlum var vizelere o karnımdayken girmiştik finallere de o doğunca girdim açıkçası yapabilir miyim diye düşünüyordum finallere çalısamdım bile ona sadece o uyurken ya da sakinken çıkmış soruları çözdüm ve 1 tane dersten kaldım ama okumak istiyorsanız atatürk üniversitesinde okursanız daha rahat edersiniz orda çıkmış sorulardan çıkıyor ben anadolu da okuyorum 4 5 tane falan anca çıkıyor o yüzden biraz ders çalışmak gerekiyor çıkmış sorular yeterli olmayabilir