_merva46 bende yks başvuru yapıp gelecek ay nasipse ilahiyat düşünüyorum.Çok önü açıl değil ama bana en uygun bölüm olduğunu,kendimi geliştirmek için de yapabileceğim etkinlik olduğunu düşündüm.Benim bebeğim de 19 aylık ,hiç geciktirme başla ,ilerde ne olacağını bilmiyoruz belki hayat mani olur ikinci çocuk gelir vs.