beybiliko Reyhan34 hap şişkinlik ve ödem yapabilir, kanama fazla olunca bunlar geçecek diye bir şey yok, başka bir hap da deneyebilirsiniz , ben microgynon kullanıyorum, böyle bir sorun yaşamadım
Reyhan34 beybiliko yoğun kanamam olurdu hap içmeden önce şuan çok az miktar akıyor yoğun aksın istiyorum bide davul gibi hissediyorum kendimi karnım çıktı ya
beybiliko Reyhan34 ilaca evlenince başladım ben kanamam öncesine göre aynı kaldı, ama doğumdan sonra kanama miktarı aşırı düştü, belki doğumla da ilgili olabilir
Reyhan34 beybiliko bilemiyorum doğumdan sonra 7 ay düzenli yoğun parçalar düşerdi akıyordu çok 7 aydan sonra azalamax bence hapa başlayalı aşırı azaldı damlama şeklinde geliyor akmadıkça boşalmadıkça karnım şiş davul gibi görünüyor