Reyhan34 Arkadaşlar yardım doğum kontrol hapı kullanıyorum kasımda başladım 2 ay oldu ama adetim yoğun kan akardı maalesef haptan sonra az az miktarda akmaya başladı yoğunlaşmasını istiyorum tekrar hapı bıraksam düzelirmi önümüzdeki ay adetim adet olmama gibi bir durum yaşatırmı 2 aydır kullanıyorum daha yeni veya 1 ay kullanmasam hapı sonra başlasam olurmu nolur beni bilgilendirin
salakmisincemilee Reyhan34 benim adetim dogumdan once cok yogun olurdu ve 4 gun 2 gunde lekelenme 6 gun surerdi dogumdan sonra hep lekelenme seklinde oluyor bi donem hap kullandim ama ben de bi degisiklik yapmadi hala lekelenme seklinde
Bugleminannesi28 Reyhan34 hap en son kullanacağım şey olurdu etkileri sebebiyle ben spiralle korunuyorum ona geçebilirsiniz çok memnunum 7 ay oldu zaten hap adetinizin düzenini bu şekilde yapmıştır
Gamze-Demir Merhaba, merak etme o ilaçtan oluyor. Ben de kullandım benim de öyleydi. Doğum yaptıktan sonra klasik spirale döndüm ben sende öyle bişey deneyebilirsin istersen.
Reyhan34 Gamze-Demir spiral çok korkuyorum prezervatif korundum 7 ay boyunca şükür ek olarak başladım ama pişman oldum göl gibi akan kan parçalar düşerdi afedersiniz şuan az az akıyor rahatsız oluyorum düzelmeyeceksin bu durum hep böyle azmı akacak yoğunlaşması nı istiyorum tekrar
Reyhan34 Gamze-Demir hapı bu ay bıraksam önümüzdeki ay düzelirmi eskisi gibi yoğun kan akarmı doğumdan sonra parçalar düşerdi yoğun olurdum 7 ay boyunca şuan çok çok az 2 ay oldu hapa başlayalı 2 aydır kanamam az şiilik kaldı karnımda moralim bozuk hamilelikten de korkuyorum 7 aydında prezervatif korudu bişe olmadı öylemi devam etsem çok kararsızım bana bi akıl ver lütfen
Reyhan34 Laydgaga-1 ilacı bıraksam adet görürüm degilmi geciktirmez 1 ay sonra adet olmam demi hemen günümde olurum değilmi
Reyhan34 Laydgaga-1 bende 7 ay korunduk tekrar sadece prezervatif dönsem korur inşallah degilmi siz prezervatif bırakıncamı hamile olduğunuz
beybiliko Reyhan34 hap şişkinlik ve ödem yapabilir, kanama fazla olunca bunlar geçecek diye bir şey yok, başka bir hap da deneyebilirsiniz , ben microgynon kullanıyorum, böyle bir sorun yaşamadım
Reyhan34 Bugleminannesi28 kilo aldırırmı şişlik yaparmı bu ilaç bıraksam neler yaşarım vücudumda 2 ay oldu daha başlayalı hemen adet gorurmuyüm geciktirmez hemen olurum degilmi
Bugleminannesi28 Reyhan34 ilacın etkisi kilo aldırıyor adette azalma yapabiliyor diye biliyorum bunlar etkileri
Bugleminannesi28 Reyhan34 hap kana işlediği için atılması bir tık uzun sürebilir demişti doktorum ne zamandır kullanıyorsunuz az olduysa buay olmazsa bile bir sonrakine düzelir