zeyneplina462_ Fatmadoglu inşallah benimde öyle olur peki doktor kendisimi takıyor yoksa eczaneden falanmi alınıyor mesela bazı iğneleri falan kendimiz alıyoruz ya
Fatmadoglu zeyneplina462_ yok ben özelde yaptım muayene ve taktırma parası verdim onlar kendileri verdi her şeyi. Doktorum taktı