Fatmadoglu spirali adetimin 3. Günü taktırdım.eve geldikten sonra adet sancısı , kasık ağrısı olmaya başladı.ilk gün normal dedim önemsemedim.bu ağrı gittikçe siddetlenmeye başladı tabi lekenlenmede devam etti.17 gün dayanabildim çünkü normal hayatımı bayağı etkiledi yataktan çıkamıyorum ağrıdan.17 günün sonunda doktora gittim baktı yerinde duruyor kayma vs yok dedi ama bünyen kaldırmamis dedi.doktor sprila çıkarttıktan sonra bana bı rahatlama geldi sanki yeni dynyaya gelmiş gibi oldum.bi daha da cesaret edip takamadim.benik taktiğin hormansuz bakır spriraldi.