Bskeee sevinirim😊 aslında hiçbir şey yapmadım. Benim bebegim de uykuya cok düşkün kendiliginden alıştı. Sizinde öyle olucak eminim. Aksam uyumasını istedigim saatten yarım saat önce rutinlerini oturttum hiç degistirmedim uyku tulumu kitap okuma karanlık yapma gibi. Sonra uyudu. Gece bir beslenme saati yaptım ama rüya beslenmesi degil. Uyandırdım kendine geldikten sonra biraz sevip mamasını verdim bezini degistirdim cok da uykusu acılmadan geri yatırdım sonra sabah 7 de güne baslamasını istiyodum sabah da aydınlık yaptım uyku tulumunu cıkardım oyunlara yemeklere basladım bu sekilde 2 günde ögrendi kolay oldu.