Anonim41 3.5 aylık oğlumu 2-3 haftadır bu şekilde uyutuyorum. Emzirip tam uykuya geçmeden yatağına yatırıp yanına uzanıyorum. Birkaç mızmızlanmadan sonra dalıyor. Emzik ve pış pış desteği var tabi ki. Şimdilik iyi gidiyor ilerleyen aylarda nolur bilemem.
Ama burda kesinlikle anneye iş düşüyor pes etmeden devam etmek önemli gerçekten yoksa zor bir şey ya bazen 2 saat uğraştığım oluyor 🧐