whiteblack ben doğumdan sonra aynı bahsettiğiniz ağrılardan yaşadım sanki mide ağrısı gibiydi böyle yumru toplar bırakır tarzda agrilardi ve o sırtımin tam ortasına vuruyordu mideden suphelendik ve saframda camurlasma +taş çıktı ağrıların sebebi buymuş gaviskon şurup kullandım ama fayda etmedi ağır olan herşeyden uzak durdum bu seferde sütüm kesildi lohusaligim berbattı . Hala ara ara ağrı atar sanki böyle ekmekk yersin ya kocaman bir lokma boğazından aşağı inerken can yakar hah onun gibi bir ağrı ama on misli .. safraya baktır derim