Kızlarr yardım edin 1aydır ne yersem yiyeyim sonrasında midem ağrıyor ve sırtıma vuruyor, özellikle de kahvaltı sonrası başlıyor. Doktora gittim 10gün ilaç kullan geçmezse endoskopi yapalım dedi. galviks ve panto verdi ama pantonun prospektüsünde emzirirken önerilmez diyor bende sadece galviksi kullanıyorum. Başına gelen var mı?