EliS_ hep yenisi geliyo ve eskisini unutuyosun hatta özlüyosun. 9 aylık ben yeni rahatladım ama 7. Ayında ne haşadık bilmiyorum 5 dkda bir uyandı ben de eşek gibi emzirdim her uyandığında artık memede uyuyo ve gece deliksiz uyuması gerekirken 8 kere kalkıyo. Yani tek tavsiyem ne kadar bunalsan da geçeceğini bil uyku düzenini ddğiştirme