yirmiikikasim23 beyzaytt eger biberon kullanacaksanda phillips avent oneririm emdikce geliyor emmeyi unutmuyor.
incieylull busra2121 boberondan daha hızlı mama geldiği için onunla içmek kolayına gelirmiş. Anne memesinde çaba lazım emmek lazım tabi 😊 iğne ucu kadar açık bibernlar var. Çektikçe geliyo ondan aldık biz. Hem mama hem meme daha red olmdi karışık gidiyoruz.
busra2121 incieylull evet aynen öyle dedi. Benim sütüm yetiyo şu an için 🙏🏼 ama olursa iyi olur o biberonlar tabi ☺️🌹