ikibaloglanannesi Eve 2.gun geldigimden itibaren her gün duş aldım o bölgeyi kuru tuttum 1 hafta pansuman yapmistim .
eda-1amine -gzmm- yani sadece batikon sur ve açık bırak çabuk iyileşsin dediler hastaneden çıkınca çıkarmışlardı bandı dediler ameliyat bandı var onu al yapıştır duşa gir sonra iyi kurula kuru kalsın nemlenmesin enfeksiyon alır demislerdi