pembebiranne Zhra78 insanlar çok biliyor her şeye bi laf zaten kimseye kulak asmayın, ben de anneyim onun kötülüğünü düşünmem beni huzursuz etmeyin boş yere doktoruyla görüşüyorum diyin hiçbir şey sizden çocuğunuZdan önemli değil kendinizi strese sokmaya değmez🥺
Bsrkp Ben bunun için özellikle doktora götürdüm reflüsü yok kızımın asitlenme de yok alerjisi de çıkmadı Sütünün yaradığını ve fazlasının çıktığını söyledi Hiç korkmayın asla kötü birşey değil
Dryaanr Zhra78 benm bebeğimde çok kustu kesik ama bi sorun olmadı yinede doktoruna sor istersen ama genelde çok yeyince kesik kusuyo bebekler