13 aylığız, 2. Ayından itibaren saat koydum ve o saatlerde yatak odasına götürüp uyuttum . Yatak odasına gittiğinde uyuyacagını anlar . Pijamalarını giydiririm . Sessiz ortamda uyur . Memede uyuyor bu arada ve toplamda 3-4 dk da uyumuş olur. Akşam 21:00 da uyur . Asla erken uyumayı kabul etmez tam saatinde uyur . Bence sizde saat belirleyip ona uyuması gerektiği sinyallerini verin ve rutin oluşturun . Ben hiç sallamadım . Öyle saatlerce uyutmaya çalıştığımıda bilmem