1we Kesinlikle katılıyorum konu hastalık olunca insan kendini ölme ihtimaline hazırlıyor ama ani ölüm olunca konduramamak, inanamamak, yaşanılanlar gerçekmi yoksa kabusmuydu diye sürekli sorgulamak korkunç birşey, insan aklını kaçırma noktasına geliyor. Acınız çok büyük her ne kadar sizi tanımasamda bunu derinden hissettim Rabbim tez zamanda acınızı hafifletsin kalbinize ferahlık versin ve günü geldiğinde cennetinde kavuştursun sizleri inşallah 🤲