kubalm merhaba benim bebeğimin karnında gelişimi durdu gelişmiyordu o yüzden erken doğum oldu 17 gün yoğun bakımda kaldı şuan 11 aylık gayet sağlıklı ve çok hareketli herkes diyordu çok daha iyi büyüyorlar diye sanırım doğru yaşıtlarını yakalar mı diye kıyaslama yapmayın bizim doktorumuz onu kendi kendine değerlendireceksin diğer çocuklara göre değil demişti benim bebeğim 1800 gram doğmuştu bu arada hiç kafanıza takmayın canınız sıkmayın 😊