kubalm Benim kızım da 38+2 de doğdu ve 2.100 gram doğdu. Mama hiç içmedi. Biberon emmeyi reddetti. Emzik bile istemedi. 13 ay boyunca gece gündüz emdi. Memeye çok aşırı düşkündü. 13 aylıkken boğaz enfeksiyonu geçirdi ve memeyi kendi kendine bıraktı. Sonra iştahı bi açıldı. Meme görünce deliren kızım şimdi 16 aylık biberon görünce deliriyor. Çok güzel toparladı maşallah 🧿 Hiç merak etmeyin çok güzel toparlayacaktır. Bana çooook şeyler dediler. Hiç mi bakmıyon bu çocuğa, niye bu kadar zayıf, eşim bile söylerdi hiç mi bakmıyon diye. Böyle söyleyen olunca evet bakmıyorum gelin de yardım edin diyordum. Oturup anlatmaya çalışsam anlamayacak çünkü