Mommybabyy lCaNsUl optipro bizde de çok gaz yaptı ama comforttan çok memnundum. Söylediğiniz markayı da deneyeyim bende merak ettim
sahikaaydin Perakus12 Yani bizde çok bir değişiklik olmadı, birde ek gıdaya başlayınca zaten kaka olayı değişiyor. O yüzden mamada gözle görülür bir sorun yaşamadığımız için devam ediyoruz
megazekaa Perakus12 çok kafanıza takmayın önemli olan sağlıkla büyüyüp gelişmesi. Bunu mama sağlıyorsa da anne sütü sağlıyorsa da verin doya doya içsin.