Perakus12 Kızlar en doyurucu mama hangisi? Dün hippten Sma optiproya geçtim bebeğim 40 günlük anne sütü de alıyor ama yetmiyor sütüm. Günde birkaç kes veriyorum en iyisini bulmaya çalıştım ama aklım karıştı. Doyurucu mu iyi mi bu mama
ArvenMom Perakus12 bebeğinizin ne kadar içtiğine bağlı eğer doymadığını düşünüyorsanız mama miktarını arttırın şuan o mamayı kullanıyoruz eğer doymuyorsa miktarını arttırıyorum kızım severek içiyo bana göre doyurucu
aysmaa Perakus12 ben sma comfort kullanıyoruz probiyotik oranı daha fazla diye biliyorum gayet memnunum 🤍 bebeğin gelişimi iyiyse doyuyordur ama yese de sürekli ağlıyorsa doymamistir
sahikaaydin Ben doktor tavsiyesi ile hipp mama veriyorum. İşe başladıktan sonra yani oğlum 5 aylıkken vermeye başladım mamayı. Bence doktorunuza danışın.
lCaNsUl Mommybabyy o marka çok gaz yapıyor tabi bebekten bebeğe değişiyor ancak comfortunu kullandığım halde bebeğim çok rahatsız olmuştu ne zaman golden goata geçtik hem keçi sütlü formülü gazı azaldı hem iyi kilo aldırdı içeriği daha temiz
Mommybabyy lCaNsUl optipro bizde de çok gaz yaptı ama comforttan çok memnundum. Söylediğiniz markayı da deneyeyim bende merak ettim
megazekaa Perakus12 çok kafanıza takmayın önemli olan sağlıkla büyüyüp gelişmesi. Bunu mama sağlıyorsa da anne sütü sağlıyorsa da verin doya doya içsin.
sahikaaydin Perakus12 Yani bizde çok bir değişiklik olmadı, birde ek gıdaya başlayınca zaten kaka olayı değişiyor. O yüzden mamada gözle görülür bir sorun yaşamadığımız için devam ediyoruz
Gmznr2909 Perakus12 valla bebekten bebeğe değişiyor benjm iki oglumj da hipp hiç doyurmadı sma optipro iyi geldi gaz da yapmadı ve normal düzeyde kilo alımları pek kilo aldırmıyor ama iyi mama bence aptamil ve bebelac tan daha iyi
Neslihan81 Perakus12 ben çok memnunum prematüre bebek kendisi ben hemzirdim hem mama verdim çok güzel doyuyor gaz sorunu yok şuan 11 buçuk aylik