Evet dava açabiliyorlar ve bu durum maalesef çok çok saçma
Belki ben tatile ya da şehir dışına gidicem uzun süre memlekete fln aylarca yakmayacağım eeee? Neden açmak zorundayım kardeşim üst katımdaki 40ta yakacağına 60ta yaksın o zaman mesela ben yüksek girişte oturuyorum evin altı dükkan ve yakmıyor ee o zaman ben ne yapacağım
Ayrıca nerden bakmışlar ya ben de üsttekine bakayım yakıyor mu yakmıyor mu diye 😂
Bu arada genel arkadaşlara da tavsiye kalorifer kapatmak daha fazla paraya yol açıyor her yeri açıp eşit ısıda ısıtmak gerek