Kızlar o kadar sinirliyim ki konu annem. Annem ve babam evde iki kişi kullanmadıkları odaları peteklerini açıyorlar 3 petek diğerleri kapalı. Gündüzleri de havalar iyi diye kapatıyolar bide çoğunlukla evde değiller bahçeye gidiyorlar. Bu ay 175 lira gelmiş üst komşusu aramış en üstte oturuyor dava açacakmış yakmıyor diye bu konu da bilgisi olan var mı