14 ayligiz tam , 15 gündür falan tek uykuya geçtik, sabah erken uyanmiyoruz(9-9.5-10 değişiyor )birde ilk uykusuna baktım en az 2 saat uyuyordu . İkinci uyku geç saatlere kalıyor bu sefer gece yarılarına kalıyor oda çok yorucu, zaten hep gece uykuya geçişlerinde çok zorlandık. Böyle 10da falan uyutuyorum iyi oluyor . Bence geçilebilir eğer gündüz güzel uyuyorsa . Söyle ayarladim ortalama uyku aralığı 5-5.5 saat gibi