beyzzsenturkk_ 1,5yaşında tek uykuya düşüremiyorum sabah 8gibi kalkıyor 10da uyutsam 1 de de uyutsam yarım saat uyuyor ve 4-4,5gibi tekrar uyumak için ağlıyor uyutmasam o kadar mızmızlanıyor ki bütün gün uykusuzluktan hiç hali olmuyor.Mecburen uyutuyorum uyanınca daha mutlu oluyor.