Guel_ bireylulmeselesi_ ayni kapiya cikiyo simdi burda biri benim bebegim 7 kilo dicek siz moralini bozucaksiniz takmayin kafaya benim oglum erken dogdu ona göre de kilosu dogerlerine göre cok az ama doktorun dedigine bakarim iyiliginiz icin diyorum ben
Hande2204 bireylulmeselesi_ bizde 3. Ayda 6500duk hemsiremiz kilosunun fazla bile oldugunu soyledi.Kiyaslama yapmayin bence kilosu gayet normal doktoru diyorsa ayina gore uyumlu diye hic takmayin kafaniza
Maryhoney bireylulmeselesi_ bence iyi doğum kilosu kaçtı bı de sağlığı iyiyse daha ne olsun benim bebeğim doğuştan tiroid hastası mesela o kadar kilosu olacağına sağlığı olsaydı daha mutlu olurdum ☺️
bireylulmeselesi_ Maryhoney 3280 erken dogum 36 hafta 12 gunde kuvezde yatti 3 kiloya felan düştü cok sukur sagligi yerinde gecmis olsun rabbim sifa versin insallah
Ftsshknn Merhaba bayyanlar yeni bir post actım gıbı oldu ama 3 aylık bebekler dıyınce sormak ıstedım kızım dun hıc kaka yapmafı hala da yapmadı anne sutu kullanıyr acaba ne yapmalıyım banyoda yaptrdm masajlr yaptım ama hala yapmadı
Uykusuzhayat Ftsshknn benim bebeğimde 3 aylık son bir aydın 4 5 günde bir yapıyor kakasını normal diyorlar hatta bugün 5. Gün hala yapmadı
Guel_ bireylulmeselesi_ ayni kapiya cikiyo simdi burda biri benim bebegim 7 kilo dicek siz moralini bozucaksiniz takmayin kafaya benim oglum erken dogdu ona göre de kilosu dogerlerine göre cok az ama doktorun dedigine bakarim iyiliginiz icin diyorum ben
Canantekin bireylulmeselesi_ benimde kontrolüm yeni oldu kız bebek kilosu 5.900 boyu 61,5 bende anne sütü veriyorum yeterli dedi ebemiz bizimde. Sen kimseyi duyma 😊
Mom9 bireylulmeselesi_ ebe veya doktor normal dediyse hata aramanıza gerek yok kendinizde. Yetersiz olsa mama başlayın ya da şu şekilde emzirin diye yönlendirirler sizi. Etrafınızdakilere doktor normal sağlıklı dedi diyin ve geçin. Şonuç olarak ayına göre olan kilo-boy tablolarına baktığınızda en fazla 5000 ile 7500gr arasında olması gerekiyor
bireylulmeselesi_ Mom9 aynen olede bende daha tecrübeli annelerden bilgi almak istmstm tesekkur ederim🥰
Selvi23 bireylulmeselesi_ bizimki de 3 aylık kontrolde 6000 gr ve 63 cm. İdi. Doktorumuz çok iyi demişti. Sizinki de çok normal. Ki sadece anne sütü alıyor. Maşallah. Biz mama ile besleniyoruz maalesef. Çocuğunuzu başkalarıyla kıyaslamayın. Sağlığı yerinde mi ona bakın ...
Selvi23 bireylulmeselesi_ sakın vermeyin mama. Emzirmeye devam. Sadece bezlerini takip edin ...sütünüz bol olsun 🤲🤲