Merabalar bugun biz 3 aylık olduk bugun izlenimimiz vardı ebe iyi dedi ama görenler çok zayıf kafası kilo almis sadce diyorlar bende takıntımi yapdim bilemiyorum benim gozumede zayif geliyor anne sutu veriyorum sadece sizce normalmi 6.100 gr boyda 60 cm erkek bebek