BirCivcivannesi_ el1zanbebek evde duruyor gömmeye kıyamıyorum nedense gördükçe o günler geliyor aklıma
2baby1mommyy Benim ki 2 yaşını bitirecek hala evde duruyor ya. Büyük kızımın ki İTÜ de dayısının okuduğu fakültesinde gömülü. Bunu nereye gomsem bilemedim