el1zanbebek oglumunki hastanede doktor kontrolunde dusmustu doktoruda gulerek bu doktor olacak o zaman dedi bizde oyle hastaneye gömdük kizim 3bucuk aylik onunki hala evde evde saklamak istemiyorum açıkçası ama nereye gomecegimide bilmiyorum olmadi bi meşe ağacı dibine falan gömerim denk gelirse.