AleynaNefes cok guzel birsey yapmissiniz…bnde bebegim olmadan 1 sene once yawru bi kedi sahiplenmistim.cok kontrole gttik hic bi saglik sorunumuz engelimiz çikmiyor kontrollerde doktrda bosuna tedavuye baslamain vucudu yormain dedi bzde saldık walla olursa hayirlisi Allahtan dedik ewliligimn 4.senesi bu arada.kedi sahiplendikten bi sure sonra hamile oldgmu ogrendim…ve kızımın doğum günü kedimi sahiplendigim 1 yil sonraki ayni tarihe denk geldi…hamile olmadan oncede ben cok pozitf enerji aldim inanilmaz bi his verdi bana anlatamayacagim.ewe uğur getrdigine manewi olarak cok icten inaniorm kedinin..