Günaydın hanımmmlaarrr 💃🏽 geçen hafta annemin evindeydim annemin papağanı var bebeğim 7 ay 5 günlük papağanı öyle çok sevdi ki resmen hep onunla oynadı kahkahalarla. Bende eve papağan almaya karar verdim yani hem hayvan sevgisini bilsin hem ona en güzel arkadaş zarar da vermiyor çok eğleniyor gelişimi için çok iyi olur diye düşündüm. Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında var mı evinizde minik dost😻