mihra1810 Öncelikle çok geçmiş olsun yillardir makat catlagi sorunumu krem vb.seylerle iyilestirdiler ama tek cozumu asla kabiz kalmamak. Benim catlagim ilerledi maalesef fistule donustu, iceriye kanal yapti yani ayni zamanda memesi de vardi gecen hafta ameliyat olmak durumunda kaldim hala cok kotuyum hala iyilesemedim. Yani demem o ki makat catlagi gercekten ihmal edilmeye gelmiyor, kabiz kalmayip o sekilde beslenmek gerekio, bol sivi ve su sart. İlerledigi zaman cok kotu oluyor. Korkutmak icin asla yazmadim bu arada yanlis anlamayin ciddiye almayan varsa ciddiye alsin dikkat etsin ilerlemesin diye yazdim🙏🏻