mihra1810 Alprslnemine sizin de makat çatlağı olabilir. Bende tuvaletimi yaptığım gün ağrıdan ne oturtabiliyorum nede kalkabiliyorum. Bebeğim de 2,5 aylık çok zor oluyor rabbim şifa versin hepimize inşallah
Efeannesi_ mihra1810 aynı olay benimde doğum yaptıktan 2 ay sonra başıma geldi maalesef ıkınmadan kaynaklı yırtılma olmuş 2 tane krem verdi doktor 2 sini de sürdüm sabah öğle akşam geçirmeden.kulağına kurşun geçti ama arada tekrarlıyor kabız fln olduğumda buna kalıcı çözüm yokmuş canım geçmiş olsun sanaada
mihra1810 Efeannesi_ ay geçmeyen ve tekrarlayan bi rahatsızlık olması çok korkunç. Lazerle yakma oluyormuş ameliyat yani en son çare o artık. Kremleri kullanırken kaç günde geçti hastalığın
lohusaserbeti mihra1810 Allahım ya benim de aynı ben fitil de kullandım yok yani yok. Hatta kanım çok düşük diye demir kullanıyodum artık onu bile bıraktım kabızlık yapmasın diye ama hala kötüyüm 😐😐
mihra1810 lohusaserbeti ben ilaçları kullanıyorum çarşambadan beri cuma gecesi çok kötüydüm çok acıdı canım. Tuvalet yapmasam hiç sıkıntı yok 😅ilaçlarımı 2 hafta kullanıcam geçmezse tekrar gidicem. En olmadı lazerle yakıyorlarmış sanırım. Onu yaptırıcam. Böyle yaşam kalitesi sıfır valla
lohusaserbeti mihra1810 benim doğum yapalı 2.5 ayı geçti 3 aya yaklaştı eskiye göre daha iyiyim ilk zamanlar her tuvalette doğum sancısı çekiyordum resmen. Şuan yine çok ağrım oluyor ama dayanıyorum inşallah geçer 😐🥹🥹
mihra1810 lohusaserbeti benim de bebeğim 18 inde 3 aylık olucak işte ama ben doğumdan 1,5 at sonra bu olayları yaşamaya başladım. Öncesinde yoktu. İnşallah geçer ya rabbim kimseye yaşatmasın valla çok kötü
Busbusra 6 aydır çekiyorum makat çatlağını normal doğum yaptım saatlerce ıkındırdılar kontrolsüzce bebek yukarda diye psikolojik olarak çok yıprattı bu rahatsızlık insan yemek yemek istemiyor
mihra1810 Busbusra ya bende normal doğum yaptım. 3,5 saatte doğurdum. Neden bende oldu anlam veremiyorum. Sizi çok iyi anlıyorum. İnsanın ne yemek yemek nede tuvalete gitmek canı istiyor. Tuvaletim geldiğinde ağlayasım geliyor daha tuvalete gitmeden
sahra085 mihra1810 Aynı durum bende de var. 3,5 aylık bebeğim var. Doğum yaptıktan 1-1,5 ay sonra çıktı ortaya. Bendeki de çatlağa benziyor. Doktora gitmek istemiyorum moralim o kadar bozuk. Doğum stresini henüz atamamışken bir de bu dert çıktı 😩
mihra1810 sahra085 bence git aksatma krem hap verdi bana bi tık yumuşattı. 2 hafta kullan geçmezse tekrar gel dedi. Eğer gitmezsen hastalık iyileşmek yerine ilerler. Ben olur olmaz gitmediğim için pişmanım