Senaoz21 GoktugUstaoglu kasılma vardı sanki kasılma nasıl olur tam bilmiyorum usudugu icin yaptı sandim uyumak istedi
GoktugUstaoglu Senaoz21 bebeğim havale geçirdi ,yaşadım biliyorum havale geçirse emin olun anlarsınız korkmayın.ama doktora götürün doktor müdahale etsin ve açık açık nasıl müdahale etmeniz gerektiğini sorun anlatsınlar.İnşallah en kısa zamanda düzelir yavrucak.
Senaoz21 GoktugUstaoglu Kubrs Baby-kyr __brna__ __brna__ Acile götürdük ateş olunca titreme olur dedi ince giydirdim çocuğuma ateşi sürekli inip çıkıyor dün sağlık ocağına goturmustum ilaçları vardı vermedi ilaç dışarı çıkınca ateşi düştü hastaneden ciktik atesi hafif vardı simdi evdeyiz ateşi biraz var
Kubrs Geçmiş olsun benimkinin atesi var şimdi iç atesi nasil düşer acaba şurup iciyo dusuyi geri cikiyo ya?
Baby-kyr Battaniyeyi çek üstünden olabildiğince ince giydir hala ateş varsa ılık duş aldır üşüyo diye battaniye attıysanız daha fazla ateş yapar ve havaleyi tetikler
__brna__ Senaoz21 bacım ateşli çocuğa battaniye mi ortulur yaa. Yani hastaneye giderken de usurmu diye hesaplanmaz vallahi. Götürün tabkide. Titreme sizce normal bişey mi. Acilen götürün hemde. Çok geçmiş olsun
Senaoz21 __brna__ bizde korktuk titremesinden doktor normal dedi ben dedim havale felan değil mi deil dedi
Senaoz21 Oğlum 2 yaşında ilk defa böyle ateşlendi günlerdir böyle bide titremesi de ilk kez oldu. Doktor dedi havalar soğuk bı ondan titremesi bide ateşten normal dedi
Senaoz21 Ne yapacağımı bilmiyorum ki tedirgin endişeleniyorum uzandi kendi kendine yattı normalden ben oğlumu uyutuyorum. Bide titreme geçince uykuya daldi ben o sıra Cok korktuk hemen çıktık evden
Senaoz21 Nelere dikkat etmem lazim dediğim gibi bu Zaman a kadar bı kaç kere enfeksiyon geçirdi böyle ateşi olmadı doktor dedi boğazı da biraz sismis dedi 3 4 gün sürecek iylesmesi ateşi inip cikicak dedi
isufumveben Senaoz21 üstünü örtmeyin. Ateşi var üşüyor diye örtersiniz ateşi daha da yükselir. Benim bildiğim ılık duş ateşe iyi gelir.
elmaliturtam Senaoz21 ateşli iken titreme oluyor gözlemlenmeyin bir yere dalma kasılma falan olur ise acile gidin. Üstünü de açın ince bir Müslin ile Ya da örtü ile örtün çok geçmiş olsun bir an önce toparlar inşallah
Senaoz21 elmaliturtam yarım üstünü örtüm beline kadar üstünde badi var az var atesi şuan da ateş düşürücü verdim
Senaoz21 Oturmusum ağlıyorum korku endişe var uyuyor ben başında bekliyorum inşallah çok çabuk iyileşir
acelyamm Senaoz21 enfluenza olabilir ihmal etmeyin oglumda antibiyotik verdiler 2 gun hastanede yatti meger enfluenza imis.saglik ocagi ve acil doktorlari anlamadi. kizim hastalaninca anladik test verdik. ikisinede ilac kullaniyoruz simdi gecmis olsun
Senaoz21 acelyamm Bağcılar hastenesi zaten ilgilenmiyorlar ki düzgün bı kere tahlil bıle yapmadılar istiyorum ki tahlil yapılsa kanına bakilsa kuşkum şüphem olmaz
melikeatlas acelyamm İnfulanzaysa eğer onun bir ilacı var ve o ilacı kullanmadan çocuk iyileşmez. Başka bir hastaneye götürün bildiğiniz ii bir hastaneye.
dolunaymomsss Senaoz21 hâlâ hastaneye gitmediniz mı 🙄 evet ilk çocuğunuz tecrübe olmayabilir ama bir yetiskinsin ve annesin çocuk titriyor diye nasıl battaniye örtersin ki üşüyor diye düşünüp aklim almıyor bunun olmaması gerektiğini duyup bilmen gerekiyor..