Bugün 4 gündür ateşi var oglumun 2 yaşında Sabah sağlık ocağına goturmustum enfeksiyon belirtisi dedi ve antibiyotik verdi. Şuan oğlum çok titriyor havale gecirmiyordur değilmi netten baktım korkulacak bir şey yok yazıyor üstüne battaniye örttük titremesi geçmesi için biraz da ateşi var ne yapmamız lazimmmmm eşime diyorum hastaneye götürelim.suan bekliyoruz