BozMoms kulak deyince aklıma ilk diş geldi. Dün akşam sabaha kadar vizikladi oğlum da… Uyurken agliyor, kucağıma alıp gezinince sakinlesiyor… Yerine yatiriyorum, yarım saat sonra bir daha. Uyansa tetagil falan vereceğim ama o da yok 🤷🏻♀️ geçecek bu günler ve inci dişleri ile bize gülümseyerek canım oğlum diye telkin ediyorum🤗