Kızlar 1 haftadır bebeğim gece 3 de uyanıyor ve saabah 9 a kadar tabi buna uyanmak derse gözü kapalı bir şekilde ağlıyor kucağımda sakinleşiyor normalde ayağımda sallayan biri değilim ama gece çok yoruluyorum kucağımda ayağıma koyup minik minik sallıyorum uyuyor ağlarken arada kulaklarını çekiiştiriuor sebebi nedir ya bebeğim 8 buçuk aylık