Umut35 benim kızım 10 aylık 7 aylıkken aldık başlarda nefret etti yani 1 km uzağa gidemedik oturmadı vs. Yılmadım kısa kısa mesafelere çıktık bi şekilde oyaladım. Şimdi sadece birlşkre bile çıktığımız oluyor 🧿 hala çooook bayıldığı söylenemez ama oturmuyor diye kestirip atmamak lazım. Eğer alışırsa çok rahat ederseniz bence daha geç olmadan alıp yavaştan alıştırın