Umut35 bebeginizin güvenliği için Aslında otokoltugu kullanmanız gerekir. Otokoltuguna alismada sorun yaşayabiliyor, bağlı şekilde oturmak istemeyebiliyorlar. Ama eline sevdiği oyuncakları verince oldukca da rahat edersiniz, hemde endişeniz olmaz herhangi bir aksi durum yasanmasi durumunda. Ben maxi cosi kullanıyorum. Cok memnunum korumasindan ama tek eksi yönü bence biraz emniyet kemerlerinin kısa olması bu nedenle özellikle kışın mont falanlar oturduğu zaman çok zor bağlanıyor.
Maxi cosi almasaydim be safe veya britax römer alacaktım ama bundan da dediğim gibi kemer kısalığı haricinde memnunum.