Ruyadandunyaya
Aynısını denedim. “Bak gece oldu,süt bitti,sabah olunca süt gelecek” deyip göğsümü kendisinin sıkmasına izin verdim. Süt çıkmadığını görünce memeye bay bay yaptı kendi. Ama aslaa aslaa başaramadık. Uyuyup,uyku sersemi emmek isteyince çığlık çığlığa ağlama.. Tam 1 ay denedim. O kadar çok ağladı ki. Acaba nerede yanlış yapıyorum diye soruyorum sürekli kendime.